zondag 15 juli 2018

Een kijkje in de winkel ....


De zondagen in Juli en Augustus 

neem ik jullie even mee in mijn winkeltje....


Vorige week heb ik een overzichtsfoto laten zien,
vanaf vandaag zoomen we verder in.

Aan de linkerkant van de winkel heb ik een rek gemaakt, 
waar aan de haken allemaal zakjes materiaal opgehangen kunnen worden. 
Nu hangen de verschillende plantjes, de My Village producten eraan, 
maar ook de meubeltjes 1:48 zie je hier hangen.

Gelukkig is er op deze wand nog meer ruimte, zodat ik het nog verder kan uitbreiden.
Denk hierbij aan bijv. verschillende kerstdecoraties en zakjes met handwerkartikelen.



De eerste kast geeft een overzicht van de voorraad meubeltjes.
Op voorraad zijn een aantal blankhouten meubeltjes, mocht het meubeltje er niet bij zitten
wat je eigenlijk had willen hebben, dan kijken we natuurlijk samen even in de catalogus,
zodat ik het evt. voor je bij kan bestellen.
Daarnaast heb ik ook een aantal afgelakte en/of bewerkte meubeltjes,
deze voorraad begint ook steeds verder uit te breiden,
maar heeft altijd een tijdelijk karakter.
Regelmatig komen er nieuwe varianten terug van de bewerkte meubeltjes.


Hier zijn ook verschillende gordijnpakketjes te zien.
Aan de winkel is een gordijn-service gekoppeld, 
standaard liggen er pakketjes klaar met geplooide gordijnen 
+ materiaal om het passend te maken op je eigen raam, 
Mocht je thuis echter al een stofje klaar hebben liggen voor een gordijn,
maar je komt er zelf niet aan toe?
Geen probleem, we maken een leuk prijsje en ik ga het dan voor je plooien.


Geinteresseerd? Laat het me even weten!

++++++++++++++++

Ook heb ik in deze kast de display staan met 8 plankjes, 
mogelijk is deze wel bekend van de verschillende beurzen.
Hierop staat van veel artikelen 1 voorbeeld.

Deze display heb ik gemaakt voor met name de kleinere beurzen, 
waar ik te weinig ruimte heb om alle voorraadbakken uit te stallen.
Op deze manier kan ik de voorraad onder de tafel houden 
en toch een groot assortiment aan artikelen aanbieden.


Heb je al gezien hoe de voorraadbakken in mijn winkeltje te zien zijn?
Nee, kom dan volgende week zondag weer even in mijn winkeltje kijken....
... dan laat ik je het zien!

Bedankt voor je bezoekje,
een fijne zondag gewenst!

Groetjes, Thea

1 opmerking: