zondag 8 juli 2018

Een kijkje in de winkel.....

De zondagen in Juli en Augustus 

neem ik jullie even mee in mijn winkeltje....



Vandaag een overzichtsfoto, 
volgende week ga ik meer inzoomen op de verschillende vakjes in de kasten. 


Mijn winkeltje is een inpandige ruimte van 7,5 m²,
op de begane grond tussen de garage en woonkeuken in.
Vroeger zat hier mijn atelier, maar nu is het omgebouwd tot winkeltje,
waardoor het voor mij ook overzichtelijker is om de bestelling te verwerken
en de voorraad te kunnen beheren.

De mensen die tot nu toe langs geweest zijn, staan verbaasd over
het grote assortiment welke ik kan aanbieden in zo'n kleine ruimte.
Het is erg leuk om te zien dat mensen hier met plezier even
een kijkje komen nemen, en tevreden de deur weer uit gaat.

Natuurlijk proberen we een kopje thee of koffie aan te bieden,
maar als je hier geen tijd voor hebt, is dat helemaal niet erg hoor.
Alleen een bestelling afhalen is ook mogelijk!

En mocht je nu willen weten waar mijn winkeltje zich bevindt,
kijk dan even hier!

Bedankt voor je bezoekje,
een fijne zondag gewenst!

Groetjes, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten