donderdag 19 juli 2012

Workshop PPHforum: Lantaarntje maken

Vanavond was ik lintjes aan het sorteren voor mijn webwinkel toen er opeens een gedachte door het hoofd ging dat er een workshop gepland stond op het Poppenhuisforum....
Helemaal vergeten!
 
De Lantaarn, die door Emma uitgelegd ging worden, wilde ik juist gaan gebruiken voor in mijn sprookjestafereel voor de Zomerknutsel van het Poppenhuiskladblog.
 
Niet slim van me dat ik het nu vergeten was. Ik had de spullen niet bij elkaar gezocht, en ook het eerste gedeelte dus nog niet geverfd, dus het zou me niet meer lukken het vanavond nog af te krijgen. Maar niet getreurd... Ik ben halverwege de workshop ingevoegd op het forum en heb gezellig meegelezen, terwijl ik ondertussen alle spulletjes bij elkaar zocht.
 
Omdat het inmiddels al te donker was voor een mooie foto, zal ik deze morgen toevoegen!
 
Het pakketje en de beschrijving gaat mee naar de camping, zodat ik zondagmiddag, als de eerste warme zomerse zonnestralen door de wolken komen, ik lekker met deze lantaarn aan de slag kan gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten