maandag 2 juli 2012

Van alles en nog wat...

Ken je het gevoel?
 
Ik wil graag iets plaatsen op mijn weblog, maar er kunnen nog geen foto;s bij omdat het eindresultaat voor sommige mensen nog geheim moet blijven.
 
Sinds twee weken ben ik met verschillende projectjes bezig.
  1. Natuurlijk de Lenteswap van Lisette in de remake.... Want zoals je eerder heb kunnen lezen is deze in de post kwijt geraakt.
  2. De verjaardag van Helma. Voor mijn lieve zus maak ik elk jaar toch weer een miniatuurtje, terwijl we hadden afgesproken dit nu maar niet meer te zullen doen. Gisteren heb ik het haar gegeven , en ze was er erg blij mee. Maar ik wil haar de primeur geven met de foto. Zodra deze bij haar geplaatst is kom ik ook met mijn foto's...
  3. OLMC verjaardagsswap voor Helma en Riekie. Beide in de maand juli jarig, dus maar even gebruik gemaakt van het zomerse tafereeltje wat nu buiten te zien is. Wat het wordt, ook dit blijft dus even een verrassing.
  4. De jaarswap van het Poppenhuisforum. Ik ben aan de beurt deze maand om voor alle 12 de leden (incl. mijzelf) een leuke swap te bedenken. Nou, ik kan inmiddels melden dat er hard aangewerkt wordt. Ik hoop het voor mijn vakantie (21 juli) nog op de bus te kunnen doen!
Je ziet het, er valt altijd wel wat te schrijven, maar een foto erbij is natuurlijk veel leuker...
Binnenkort!
Ik houd jullie nog even in spanning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten