woensdag 8 december 2010

Verjaardagscadeau - Mijn Internationale Kostschool!

Vanavond is mijn verjaardagscadeau gearriveerd. De afgelopen weken had ik al mijn woonkamer opgeruimd en herschikt. Een wens van de afgelopen 2 jaar gaat vandaag in vervulling.
 
Rond 8 uur stopte de bus voor de deur en kwam Cees van Hameren van 't Houthoekje mijn eigen HUIS TER VEEN brengen. We hadden vooraf al even overleg gehad, want onze woonkamer zit op de 1e etage en het leek mij onmogelijk om het huis via de trap omhoog te krijgen. Dit was dus ook het geval, gelukkig dat Cees al had aangegeven het niet erg te vinden om het huis bij mij thuis verder in elkaar te zetten.
 
Na een uitgebreide uitleg over de verschillende ramen en deuren, elektriciteit en verftechnieken, werd er door Rob en de kids een glimp in het huis gegeven. Hierna kon ik eindelijk in alle rust even voor het huis gaan zitten en in gedachte afdwalen hoe het er over vele maanden uit kan komen te zien.
 
In het huis wordt een Internationale Kostschool gevestigd. Naast een deftige directrice en een inwonende lerares komt er een gezellig klaslokaal. In de school zullen 4 tot 6 internationale meiden komen te wonen. In het onderhuis wil ik een grote woonkeuken maken.
 
Mijn verhalen rondom de inrichting van het huis en de verschillende verhalen welke de meiden in het huis gaan beleven zal ik hier op mijn weblog beschrijven, dus houdt het de komende maanden in de gaten als je ook eens op reis wil met de belevenissen van de kostschool.
 
HIEPER DE PIEP HOERA!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten