vrijdag 31 december 2010

Kerstpost en Kalender 2011

Gisteren heb ik nog even een middagje voor mezelf uit gepland om te kunnen knutselen. Moet zo nu en dan kunnen toch. Met de wetenschap morgen oliebollen te moeten bakken en het dan alweer volgend jaar is toch nog even twee knutsels opgepakt.
 
De eerste is het postzegelpakketje van de TNT Post. Dit jaar had PIP studio's voor de kerstzegels gezorgd en ook gaven ze een mooie agenda weg als je 3 velletjes had gekocht. Nou, in mijn miniatuurwereld willen ze hier natuurlijk ook gebruik van maken, dus bij deze heb ik een setje kaarten, 3 postzegelvelletjes en een PIP agenda gemaakt in 1:12.
 
Hierna ben ik begonnen met de kalender van Wil, welke ze van de week op Poppenhuiskladblog had staan. De directrice van mijn kostschool wil natuurlijk graag weten of het komende jaar de kostschool volgens de planning verbouwd en ingericht gaat worden. Erg belangrijk voor haar, vandaar dat ik haar dit cadeautje vandaag alvast gegeven heb. Overigens heb ik de planning nog niet aan haar gegeven hoor! Ze heeft er nog niet om gevraagd en als goede projectleider moet je niet te gul met je informatie omgaan....
 
Voor evt. liefhebbers heb ik de printjes van de PIP kaarten, zegels en agenda ook in mijn webwinkel staan onder POSTPAPIER 1:12.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten