woensdag 25 oktober 2023

SIMP PARIS (3) / KLEIN MAAR FIJN

 Vandaag mag ik een extra blog schrijven over de belevenissen van Anita en mij tijdens ons Parijse avontuur.

Tijdens ons bezoek aan Parijs en SIMP Paris 2023 was Anita namelijk bezig met de opnames voor de TV serie "Klein maar Fijn". Dit heeft tot hilarische momenten geleid rondom de videoblogs die we gemaakt hebben en natuurlijk het miniatuurwerk wat verricht moest worden tot laat in de avond op de hotelkamer. 

Op één van de foto's die ik op 20 juni op mijn blog geplaatst heb, 
zie je Anita aan het werk aan haar tafeltje. 
Veel bezoekers vroegen zich af wat ze aan het doen was. 
Anita's antwoord was elke keer: "commissioned work"

Nu kan ik eindelijk nog een paar foto's laten zien van dit weekend!



Een paar maanden moest ik dit stil houden, 
maar vanavond waren er tijdens de aflevering een paar shots te zien van onze opnames in Parijs. 
Ik heb ter de herinnering aan de opnames een paar foto's van het TV scherm gemaakt.


Anita, je bent door naar de volgende ronde!

Ik wens je voor de komende week weer heel veel succes toe!

1 opmerking:

  1. Wat ongelooflijk leuk dat jullie samen op avontuur zijn gegaan. Ik moet de aflevering nog terugkijken, maar heb er nu nog meer zin in!

    Huibrecht

    BeantwoordenVerwijderen