vrijdag 20 oktober 2023

Aankopen op de DHN show

In een enkel spaarzaam momentje dat ik even niet met mijn eigen stand bezig was 
heb ik nog een paar andere stands kunnen bekijken.

Bij de stand achter ons, de stand van Leo Reinders, kocht ik een aantal mooie glasminiaturen.


2 leuke glazen potjes voor de scheikunde les 
in het klaslokaal van mijn Internationale Kostschool


Snoeppot


Ik zag de 2 melkflesjes staan en moest die gewoon hebben.
Leo heeft in 3 grote partijen deze melkflesjes ontwikkeld en geblazen 
voor de verkoop via mijn webwinkel.


leuke kleine potjes ...


en kleine vaasjes


Dit is eigenlijk een lampenkapje, maar ik zag er een bonbonniere in 
Ik wil er een zilveren plaatje ondermaken en een zilveren knopje er bovenop.


2 kleine glaasje, welke ik ga bewerken voor mijn Zilveren Dienblad 
met Zilveren Theekan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten