vrijdag 20 oktober 2023

DHZ project najaar 2023

 Via de webwinkel heb ik op 26 augustus een DHZ wedstrijd uitgeschreven.

"Koop bij Minidoor een tafeltje en versier deze met eigen miniaturen tot een leuk tafereeltje."

Diverse deelnemers vonden het een leuk idee en hebben via de webwinkel en op de beurzen van Houten en Arnhem een tafeltje, naaitafeltje of toilettafeltje gekocht.

Na de beurs in Arnhem heb ik de deelnemers er nog even aan herinnert dat de deadline voor insturen voor vrijdag 20 oktober was. Van een aantal deelnemers ontving ik bericht dat ze door omstandigheden niet op tijd het tafeltje af zouden krijgen. Niets aan te doen!

Vandaag mag ik de foto's laten zien van de deelnemers die hun foto wel hebben ingestuurd.

Er is echter maar 1 foto ingestuurd, en wel door Anita Heijmenberg (Precious Art).
Het is een fantastisch mooie display geworden voor op haar komende beurstafels.

Anita, je bent hierdoor dus automatisch ook de winnaar van deze wedstrijd!
Van Harte Gefeliciteerd!
Ik zal je prijs binnenkort bij je langs brengen.


4 opmerkingen:

  1. Super schattig , gefeliciteerd 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah, 1ste plaats. Super jammer dat de anderen het tafeltje niet af hadden. Zou graag meer ideetjes hebben willen zien. En een beetje kompetitie is natuurlijk ook leuk. Voor nu nog even een fijne vakantie. Zie je daarna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me vergist in de datum, dacht dat de sluitingsdatum 23 okt was.
    Helaas, maar ga op het gemak verder

    BeantwoordenVerwijderen