zaterdag 8 januari 2022

Puntenverdeling Thea's Adventskalender 2021

Gisteravond had ik al even geschreven dat er 6 deelnemers van de Adventskalender hun foto hebben ingestuurd voor de jurering. In eerste instantie om met elkaar de werkstukken te laten zien, maar daarnaast ook een gooi te doen naar een klein prijsje.

Wat bovenal in de afgelopen periode belangrijk is geweest dat jullie weer een leuk project hebben gebouwd en dit jaar zie ik ook meer eigen ideeën en materialen erin verwerkt. Erg leuk, want hierdoor zijn de verschillen ook beter te ontdekken.

Het was de bedoeling om aan de hand van 24 verschillende werkbeschrijvingen - en eigen materialen of uit een vooraf gekocht materiaalpakket - het project als hieronder na te maken. Daarbij was het wel mijn wens dat er gewerkt zou worden met persoonlijke items en kleuren Op die manier zou het project een meer persoonlijk karakter krijgen.

En dat is bij deze 6 deelnemers zeker weer gelukt!


*****
Alle lezers van mijn blog en FB pagina mogen vanaf nu tot zondag 18.00 uur aan de deelnemers hun punten gaan geven.

Omdat er 6 deelnemers zijn mogen jullie ook 6 x punten geven. Het werkstuk wat in jouw ogen het mooiste is, geeft je 6 punten, de minste 1 punt. Je mag elk punt maar 1x geven.
De 6 deelnemers moeten ook punten geven: 6, 5, 4, 3 en 2 punten. Aan zichzelf geven ze 1 punt.

Je mag je punten als opmerking op mijn blog en/of FB pagina geven, of evt. anoniem een mail sturen. 
Zondag rond 21.00 uur laat ik weten wie de meeste punten gehaald heeft.
 
*****
Foto 1 - 115 punten
Tineke van Zandvliet

*****
Foto 2 - 110 punten
Tessa Gruppelaar

*****
Foto 3 - 151 punten
Erna Schoonhoven

*****
Foto 4 - 105 punten
Wilma Duister

*****
Foto 5 - 150 punten
Femke Nabben

*****
Foto 6 - 142 punten
Marga Vriezema

*****


2 opmerkingen:

  1. Hier komt mijn puntenverdeling:

    foto 1 3 punten
    foto 2 2 punten
    foto 3 5 punten
    foto 4 1 punt
    foto 5 6 punten
    foto 6 4 punten

    Ik vond het erg moeilijk om punten te geven; ze zijn allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen