zondag 9 januari 2022

Prijsuitreiking Thea's Adventskalender

 De punten zijn geteld!

Hoe anders was de puntenverdeling als voorgaande jaren. De punten vlogen echt alle kanten op. Elk project werd heel wisselend beoordeeld. Er was absoluut geen sprake van een bepaalde favoriet, maar in de loop van de zondag begonnen de nummers 1 en 2 toch iets vooruit te lopen op de rest, dus uiteindelijk is het een eerlijke uitslag geworden.

In mijn blog met de individuele foto's worden vanavond nog de namen en aantal punten genoteerd, zodat je evt. dit nog eens terug kunt bekijken!

*****

De 1e prijs, een 1:144 poppenhuisje, is gewonnen door 

Erna Schoonhoven

*****

De 2e prijs is voor 

Femke Nabben

Femke, je ontvangt een waardebon van € 5,00 ter vrije besteding in de webwinkel van Minidoor.

*****

Afgelopen vrijdag mochten we al lezen dat 

Marga Vriezema 

de DHZ prijs gewonnen had. Marga, jij hebt het leuke mix zakje met verschillende kantjes en bandjes gewonnen!

*****

Van Harte Gefeliciteerd!

Alle drie heel veel plezier met jullie prijzen en ik zal jullie per mail nog even benaderen m.b.t. de afhandeling van de prijzen!

Ook wil ik de andere 3 deelnemers bedanken voor hun sportieve bijdrage aan de prijsuitreiking.

Naast deze 6 kanjers, die het aan gedurfd hebben om een race tegen de klok aan te gaan om hun project op tijd af te krijgen, wil ik natuurlijk ook de overige 12 deelnemers bedanken voor hun deelname aan Thea's Adventskalender 2021.

Ook mijn dank aan de lezers van mijn blog en FB pagina voor het volgen van het project en het geven van punten dit afgelopen weekend. 

*****

Ik wil graag de deelnemers bedanken voor hun lieve woorden, welke ik mocht ontvangen voor de organisatie van deze 8e Adventskalender.

En dan is deze Adventskalender ook weer afgelopen en mogen jullie eindelijk alle eigen foto's op je FB pagina, FB groepen en/of blog gaan zetten. 

Veel plezier en op naar het volgende project!

Tot gauw!

©Thea

3 opmerkingen:

  1. Hoi Thea,
    Ben zo blij met mijn winst. Had het niet verwacht omdat de anderen allemaal zo mooi waren.
    En ik had niet alle workshops. Vond mijn opengeslagen boekje zaterdag op de grond...(katten he?). Heb niet eens gemerkt dat hij er niet bij lag.
    En de prijs vind ik hartstikke leuk, volgens mij heeft Sun 144 meubeltjes, ga ik hem mee inrichten. Weer iets wat ik nog nooit heb gedaan. Helemaal leuk.
    Nogmaals dank voor de heerlijke knutselmaand en ik kijk uit naar het zomerproject!
    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat ik ook nog de 2e prijs heb gewonnen! Had ik helemaal niet verwacht 😄.

    Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,
    Net mijn pakketje in goede orde ontvangen. En zoals je al schrijft, aan mij goed besteed, het krijgt vast een goede bestemming. Ben er dan ook blij mee, alleen al het werken aan het project heeft mij weer veel voldoening gegeven.
    Hopelijk zien we elkaar weer op een volgende beurs.
    Hartelijke groet,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen