dinsdag 16 november 2021

Post

Ik kreeg vandaag post!

Geweldig leuk!

Als webwinkeleigenaar ben ik meer met post wegbrengen bezig, 
dus hoe leuk is het om zelf ook gewoon eens een cadeautje te krijgen.

In de Miniatuurgroep had Anita laatst een workshop gegeven voor het maken van een opengeslagen bijbel. Een hele duidelijke beschrijving erbij en stap voor stap konden we dan een Bijbel maken. Het was een Bijbel met plaatjes. Nu houd ik hier niet zo van, maar Anita meldde me dat ze ook wel een Statenbijbeltje had liggen alleen niet in 1:12

En kijk nou! Ze heeft een deel van het Statenbijbeltje naar me opgestuurd om deze te verkleinen, zodat ik er zelf een mooie bijbel met lederen kaft van kan maken.

Heerlijk... Als de Adventskalender is uitgerold ga ik lekker aan de gang!

Dank, dank je wel Anita.

Lief van je!

Groetjes, Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten