donderdag 18 november 2021

Poppenhuisweekend 2021 (1)

 Vanmiddag kon ik een middagje vrij nemen van mijn werk, zodat ik nu lekker kan beginnen aan de voorbereidingen van a.s. weekend. Na 2 jaar mogen we weer gezellig een weekend met elkaar knutselen. Helma, Jolinda en Irna, ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik.

Een opvouwkrat staat al klaar, gereedschap en materialen worden bij elkaar gezocht. Ook wil ik straks nog een DHZ pakketje samenstellen, zodat we deze van het weekend kunnen maken. Morgenochtend dan alles inpakken in de bus, fiets mee en dan op weg!

Het werkstuk waar we dit weekend samen aan gaan werken is het maken van een toiletmeubel. Ik maak deze voor in de kamer van de Franse Lerares (https://kostschool.blogspot.nl), maar natuurlijk neem ik verder ook nog wat knutselwerkjes mee om te doen.


@Thea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten