maandag 9 maart 2020

DHN Show Arnhem


Afgelopen weekend was de DHN Show in de Eusebiuskerk in Arnhem.
Enkele maanden geleden had ik me hier al voor ingeschreven en ondanks dat ik lichamelijk niet fit ben wilde ik dit natuurlijk niet missen.


Autorijden lukt alleen nog niet, sjouwen van dozen en grote opbergboxen ook niet, zelf het rijden met een steekwagentje is al te belastend voor m'n knie. Maar gelukkig dat dochter Daphne en vriendin Jolinda deze keer in wilde springen, waardoor we toch met elkaar een heel gezellig weekend hebben gehad.

Daphne is met de bestelbus naar de kerk gereden. Na het uitladen ging deze naar de parkeerplaats op 5 min. lopen, het restaurant was op 2 min. van de kerk af en voor onze B&B moesten we 300 meter lopen. Heerlijk om alles zo in bereik te hebben als je afhankelijk van krukken bent.





De verkoop tijdens de beurs op zaterdag en zondag heb ik grotendeels aan Daphne en Jolinda overgelaten. Ik hield me vooral bezig met de diverse contacten met bekenden. Ook het geven van adviezen tav het maken van miniaturen en artikelen die bij ons in de verkoop zijn, nam ik voor mijn rekening. Ook geregeld even van een afstandje van de kraam mee kunnen genieten en al lopend op krukken ook nog een stukje van de beurs gezien.





Ik kijk terug op een heel gezellig weekend, het was wel intensief, 
maar ook heerlijk om weer even 3 daagjes onder de mensen te zijn geweest. 
Volgende DHN Show is op 26 & 27 september. 
Ik hoop dan wel weer wat mobieler te zijn, 
maar ook dan gaan we zeker weer ervan genieten!

1 opmerking: