dinsdag 17 maart 2020

Workshop weekend Dana Burton


Afgelopen weekend heb ik mee kunnen doen met 2 workshopdagen van Dana Burton.
De workshops stonden eigenlijk al gepland voor oktober 2019, maar ivm gezondheidsklachten kon Dana niet eerder afreizen vanuit de Verenigde Staten.
Gelukkig dat er al snel een nieuwe datum geprikt kon worden. 


Het was voor mij de eerste keer om popjes aan te kleden en ik was dan ook erg benieuwd welke technieken hierbij gebruikt werden.

Ik heb deze dagen veel geleerd en genoten van de gezelligheid en de tips van Dana, en van mede-cursisten. Ik hoop dat Dana nog een keer terug komt naar Nederland voor een nieuwe Class, want dan ben ik zeker weer van de partij.


+++++++++++++++++++++++

De eerste dag ging ik aan de slag met Lady Marcella
Dit is een Victoriaans popje en met de zachte pastelkleuren en witte haar was deze erg leuk om te maken. Ik moet het kapsel nog afmaken en ook wil ik de rok nog verder draperen. Een leuk werkje voor de komende periode.




+++++++++++++++++++++++

De tweede dag stond Chrystal op het programma....
Een popje met een steampunk aankleding. Ook heel erg leuk om te maken en ook dit popje moet ik nog een beetje afmaken met extra draperen van de rok en cape, en natuurlijk moet Chrystal nog laarsjes aan krijgen.




+++++++++++++++++++++++

Dana, Marianne, To en Anita heel erg bedankt 
voor het organiseren van deze workshop! 






en natuurlijk komt er nog een vervolg van dit geweldig weekend
wanneer de popjes helemaal klaar zijn! 

1 opmerking: