maandag 2 maart 2020

Beursvoorbereidingen


Tussen de revalidatie oefeningen door zijn er regelmatig wat rustmomenten, maar toch lukt het ook om weer wat meer achter mijn bureau of werktafel te kruipen om me toch bezig te houden met de voorbereidingen van de DHN Show in Arnhem.

Mijn dochter Daphne reist elke DHN Show met mij mee om me te helpen achter de kraam, maar omdat ik dit jaar nog niet zo heel erg mobiel ben en regelmatig op een stoel te vinden zal zijn, gaat ook mijn vriendin Jolinda mee naar Arnhem. Gezellig!

Maar op de beurstafel wil ik natuurlijk ook alles er weer netjes bij hebben staan, en tot mijn schrik zag ik dat op bepaalde punten de voorraad toch ook wel ernstig aan het teruglopen was, dus naast het maken van een paar nieuwe miniaturen en workshoppakketjes ben ik vooral ook bezig geweest om de voorraad weer bij te werken.

Helaas lukt het me nog niet om met de Cameo Silhouette te werken, deze vraagt toch even wat verbouw werkzaamheden in mijn kamer en het opruimen lukt me op dit moment nog niet zo. Bijvoorbeeld even op de kruk staan voor de bovenste dozen en de bukwerkzaamheden oa. onder mijn bureau. Dus voor de workshoppakketjes die met de Cameo Silhouette gemaakt worden geldt een OP = OP actie.

Hieronder zal ik steeds enkele foto's plaatsen van de diverse voorbereidingen!











1 opmerking:

  1. Beterschap.
    Jammer dat sommige dingen nu niet lukken, gelukkig heb je nog zat andere dingen om je mee bezig te houden.

    BeantwoordenVerwijderen