donderdag 13 februari 2020

Turks Dienblad


Tijdens de cursus Edelsmeden heb ik inmiddels meerdere werkjes onder handen. Dit omdat je ivm het groepsonderwijs wel eens even moet wachten op uitleg, en dan is het handig om even iets anders op te kunnen pakken.

Hierdoor heeft het iets langer dan normaal geduurd voor het Turkse Dienblad af was.
Het was een eigenlijk niet zo'n heel ingewikkeld werkje, maar door dat het zilverdraad waarmee ik de rand gemaakt heb, erg dun was (5 mm) kostte het even wat moeite om dit netjes vast te krijgen.

Het dienblad is een mooie aanwinst in de Internationale Kostschool.
Tijdens de beurs in Rheda ga ik op zoek naar leuke Turkse glaasjes, kan ik deze niet vinden dan kan ik er ook evt. een leuk badsetje op zetten.

Nu staat het dienblad eerst gewoon te pronken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten