donderdag 20 februari 2020

Handwerkproject 2020

Volgende week woensdag 26 februari kunnen we weer van start gaan met het Handwerkproject.
Deze wordt nu voor de 2e keer gehouden.


Deelnemers kunnen zich hiervoor inschrijven met of zonder borduurpakketje.
Ze krijgen dan wekelijks per mail een vervolgstuk van het patroon, 
welke ik de laatste 2 weken voor deze gelegenheid gemaakt heb.

Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd of er inschrijvingen komen, 
maar gelukkig vind ik het zelf ook erg leuk om het patroon uit te kunnen werken 
voor een klein Paastafereeltje.

Naast het borduurwerkje zal ik de vaas ook gaan voorzien van een paastak, 
met daarin verschillende decoratie eitjes en ook zoek ik nog even in mijn voorraad
naar andere leuke items in Paasthema!

Ik heb er weer zin in!

++++++++++++++++++++++++++++

Wil je ook mee doen aan het borduren van deze tafelloper,
kijk dan even in mijn projectwinkel voor verdere uitleg en aanmelding! 

2 opmerkingen:

  1. A.s. woensdag gaan we met elkaar van start... nou niet helemaal want ik heb de 1e weekopdracht inmiddels af. Vanwege het organiseren loop ik 1 week voor. Weer zo leuk om te doen. Er zijn nog een paar pakketjes beschikbaar. Wil je met eigen materialen werken, geen probleem.... gewoon nu inschrijven en je krijgt elke week een vervolgopdracht om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook nog meedoen als het kan,beetje laat doir mijn drukke schema tegenwoordig. Materiaal heb ik genoeg

    BeantwoordenVerwijderen