donderdag 24 oktober 2019

Online workshops van het Actieve PPH forum


Elke maand wordt er geknutseld bij de Online workshopgroep van het Active PPH forum.
Meestal probeer ik mee te doen, maar soms moet ik ook even een workshop laten liggen voor een ander moment. Dit keer had ik de workshop wel gemaakt, maar liet de foto op zich wachten.

We kregen van Joyce uitleg hoe een brievenbakje gemaakt kon worden. Door scrapbookpapier op het karton te lijmen kregen we mooie resultaten binnen de groep te zien.

Ik had zelf geen karton 1 mm voor handen liggen - tussen de beurs-perikelen door - dus heb ik het gemaakt van ½ mm karton, minder stevig, maar het kan..... Ik vond het leuk om het te vullen met een kasboek, waar ik op die avond zelf ook mee bezig geweest was voor de webwinkel. Ook heb ik geld erbij gemaakt op PPH formaat. Eerst het geld inscannen en op miniatuurformaat weer uitprinten!


+++++


Ook heb ik een tijdje terug gewerkt aan de opdrachten van juni, juli en augustus,
maar met mijn blogs rondom het Zomerproject, had ik deze nog niet laten zien.

Ik heb een tasje gemaakt. 
Een workshop verzorgd door Annelies



Ook werd er op de groep een workshop Turks Dienblad door Anneke gegeven. 

Het Turkse Dienblad (foto) had ik al eerder eens gemaakt (rond 2012 denk ik zo) Dit was toen leuk om te doen. Maar om nu een speciale uitvoering te maken voor in mijn Kostschool heb ik besloten om het in zilver maken. Afgelopen maand ben ik hier op de Edelsmidcursus mee begonnen.  

De maand ervoor maakten Els en Leny een leuk Pinokkio theatertje met de Cameo.
Ik had het theatertje al snel klaar, maar kon de papieren poppetjes nergens meer vinden. Gelukkig na ongeveer 6 weken kwam ik het pakketje weer tegen op mijn bureau en kon ik de scene in het theatertje afmaken.

+++++

Geen opmerkingen:

Een reactie posten