donderdag 3 oktober 2019

DHN Show Arnhem


Afgelopen weekend stonden we op de DHN Show in de Eusebiuskerk in Arnhem.
Daphne en ik hebben weer genoten van deze beurs, 
welke met name op zaterdag heel druk bezocht werd. 

Ook hebben we weer veel bekenden gezien, 
waarbij een praatje natuurlijk altijd wel even mogelijk moet zijn, al hoewel, 
als het druk is moeten we soms ook verder.....

Ik was blij dat er zondagmiddag ook nog even tijd was om zelf door de kerk te kunnen lopen. Ik had alleen geen rust om alle kramen op mijn gemak te bekijken, dus ben uiteindelijk zonder miniaturen thuis gekomen. Geen probleem, ik heb tenslotte nog voldoende materiaal liggen om mee aan de slag te gaan.

Op maandag hebben mijn dochter en ik er nog een dagje aan vast geplakt 
en heerlijk nog even de stad in geweest. 
We hebben een fijn weekend samen gehad!

We zien jullie weer op 7 & 8 maart 2020!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten