maandag 21 oktober 2019

Big Event in Den Bosch


Ik zie dat ik sinds de DHN show in Arnhem niet meer op mijn blog geschreven heb. Maar ik heb echt niet stilgezeten deze tijd! De voorbereidingen voor de beurs in Den Bosch waren erg druk, veel artikelen waren uitverkocht, moesten weer besteld, verpakt en geprijsd worden voor deze beurs.
Vrijdagavond zat ik nog nieuw artikelen in te pakken en op zaterdagochtend in de auto te prijzen.


Maar het resultaat mocht er weer zijn, want we hebben weer een hele gezellige beurs met elkaar gehad. Jolinda kwam gelukkig helpen. Om half 8 meldde ze dat Hugo ziek was, dus dan zit je wel even in de rats of Jolinda dan nog wel gaat en wil komen. Net als de voorgaande 2 edities van deze beurs hebben we een stand van 8 meter, en dit is moeilijk te behappen met 2 personen, dus elke hulp is welkom! Maar Vlissingen is niet naast de deur, de dagen worden korter en zo'n dag op de beurs kost ook best wel veel energie! En 's avonds dan ook weer alleen terug!

Maar gelukkig, rond 9 uur ging de telefoon en stond ze te zwaaien bij de kassa dat ze haar badge wilde hebben, want ja, zonder badge kom je de hal echt niet in!

Samen met Rob en Jolinda hebben we onder het genot van een kop koffie nog een paar laatste voorbereidingen gedaan. De bezoekers stroomden inmiddels de hal in, en ik moet zeggen, het is toch altijd een goed gevoel als je al die mensen bij de kassa ziet staan wachten.


En toen was het tien uur! Het eerste half uurtje bleef het redelijk rustig, maar daarna hebben we aan een stuk klanten aan de kraam gehad, al ver na de middag zagen we even tijd om de beurt te kunnen zitten en een broodje te eten. Hierna ging Jolinda zelf de beurs nog even op, want toen was het weer goed te doen met 2 personen achter de kraam.

Ondertussen konden we ook weer een gezellig praatje maken met onze vaste achterburen, Niek en Helma van Silly Sisters. Ook bij hun waren de eerste uren erg hectisch geweest, dus leuk om ook deze ervaringen even met elkaar uit te kunnen wisselen.

Om 5 uur liep de eerste dag ten einde, maar op zondag kwamen we natuurlijk weer terug. Nu wel met z'n tweeën, wat ook goed te doen was, want zondag was beduidend rustiger dan zaterdag.

Ik ging zelf ook nog even de beurs op. Ik heb mooie kantjes voor de webwinkel gekocht, even een bevriend stel bij de berenafdeling bezocht en ook nog een paar bestellingen gedaan voor de a.s. Adventskalender bij collega-standhouders! En zo liep ook deze zondag rustig ten einde en konden we rond 18 uur weer met een beduidend "lichtere" auto naar huis rijden.

Zoals ik in het begin ook al schreef, we mogen terug kijken op een gezellig en weer geslaagd beursweekend!




1 opmerking:

  1. Dat ik alleen moest gaan, viel mij ook rauw op mijn dak hoor, maar thuisblijven is geen optie. Dan had ik me de hele dag schuldig gevoeld. En het was idd zo druk dat het lastig was geweest met zijn tweeën, dus ik heb geen spijt dat ik toch ben gegaan, ondanks het alleen moeten rijden.....

    BeantwoordenVerwijderen