zaterdag 31 augustus 2019

Zomerproject 2019


Vandaag is het alweer de laatste dag van het Zomerproject.


Het was weer erg leuk om het Project te mogen organiseren en de vele mails vooraf, maar ook tijdens het project hebben me goed gedaan. Ik weet dat ik er veel mensen een plezier mee doe om dit soort projecten te ontwikkelen. 


Het zomerproject heeft in totaal 8 weken gedraaid en had elke week een workshop opdracht. Soms was het één opdracht, soms moesten er meerdere workshops per week gemaakt worden. Daarnaast werden er als verrassing elke week 1 of 2 Give Aways gedurende een aantal uren geplaatst op mijn blog. Ook dit waren dan weer workshops die verwerkt konden worden in het project. In totaal zijn er 11 Give Aways geplaatst, zijn er 2 verlotingen geweest en hebben we gisteren het project afgesloten met een vrije opdracht.


De komende 2 weken krijgen de deelnemers de gelegenheid om hun project verder af te maken. Vooral de vele Give Aways hebben ervoor gezorgd dat er straks veel verscheidenheid in de projecten te zien zal zijn. Hoe ik dat weet? De foto-momentjes die gestuurd werden, waren soms hele kijkkastjes, waar ik dan hier en daar een foto uit filterde voor de foto-momentjes online. 


In de afgelopen 2 maanden heb ik meer dan 7000 blogbezoeken gehad.
Bezoekers kwamen uit verschillende landen, met name uit Nederland, België, Duitsland, de Verenigde Staten en Rusland.
De weekenden waren het drukst bezocht met een enkele keer meer dan 500 bezoeken per dag, en dit ondanks dat de opdrachten al op woensdag online gingen. 


Er is nog wel wat grappigs te melden; tijdens de vakantieperiode van mijn vriendin waren er opeens veel blogbezoeken uit Luxemburg ..... Mijn vriendin was dus op vakantie in Luxemburg en natuurlijk moest ze elke dag even kijken of er een Give Away weggegeven werd. De blogbezoeken vanuit Luxemburg verdwenen met haar komst terug in Nederland (haha). 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Op zaterdag 14 en zondag 15 september gaan we de projecten zien die mee willen doen aan de wedstrijd! De deelnemers kunnen hun foto van de voorzijde van de kijkkast insturen naar mijn mail. Dit moet voor vrijdag 13 september 12.00 uur.


In die middag zal ik de foto's van alle Give Aways terugzetten op mijn blog 
en mijn eigen Zomerproject online zetten.


Op zaterdag 14 en zondag 15 september komen de foto's van de deelnemers online, hier en op mijn FB pagina, en mag er gestemd gaan worden.  In de loop van de zondagavond laat ik dan weten welke 3 deelnemers er gewonnen hebben! 


En vergeet niet, jullie zijn allemaal winnaars, want je hebt meegedaan en hebt een leuk project bij je op de kast staan of aan de muur hangen. En dat in 8 weken tijd! Petje af!


Wij gaan nu even vakantie houden 

en eens nadenken over de te winnen prijsjes! 



©Thea

4 opmerkingen:

  1. Tja, en ook al keek ik regelmatig op je blog op vakantie in Luxemburg, toch heb ik in die twee weken een give away gemist!
    Maar ik vond het weer leuk om mee te doen, ga deze week bezig met de laatste dingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tweede keer mee gedaan. En met zoveel plezier!!! Het miniaturen maken was een aantal jaren een beetje in de vergetelhoek gekomen. Druk Druk Druk..... Maar door deze projectjes weer helemaal het virus te pakken. Het mooie is dat je hiermee inderdaad een af project hebt. (naast de zovele half-af projecten een hele verademing) Nu zelf weer al die half-af projectjes aan het oppakken en begonnen met ordenen en afmaken. Dank je Thea..... weer helemaal terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik nog met het maken van het projectje moet beginnen heb ik er al heel veel plezier aan beleeft. Elke week een nieuwe workshop en dan uitkijken naar de give aways en regelmatig op de blog komen zien of deze er al op stond. Ik vind het een heel fijne manier om zo tot iets moois te komen. Bedankt Thea voor al het werk dat je erin gestoken hebt. Een volgende keer doe ik zeker en vast weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor alle tijd en aandacht die je in deze projecten steekt. Ook al ben ik een beetje een Janachteran, ik beleef hier zoveel plezier aan! Ook de giveaways zijn een supervonds om je bij de les te houden! En ooit komt ook mijn zomer project weer af!

    BeantwoordenVerwijderen