zaterdag 3 augustus 2019

Een extra workshop-uitleg



Maak vertakte bomen met draad en acrylverf 


+++++

Inmiddels zijn jullie natuurlijk allemaal al klaar met het maken van de dode boom.

In de beschrijving had ik een
stap voor stap beschrijving beloofd en
ik heb een leuke workshop gevonden
van Lesley Shephard, welke ik graag hier met jullie wil delen.  



De workshopbeschrijving "Boom maken" is te lezen op mijn


+++++

Als aanvulling op deze workshop wil ik vermelden dat ik de boom
niet met verf bewerkt heb, maar hier bloementape voor gebruikt heb.

Het bloemband kun je om de boom van ijzerdraad wikkelen
en door de warmte van je hand gaat dit met een beetje aanduwen
om de takjes heen zitten.
Probeer het maar gewoon eens uit.
Lukt het niet kun je altijd stap 11 en 12 in de beschrijving nog volgen.



Mocht je n.a.v. de foto's nog vragen hebben, 
dan hoor ik dit graag!

Succes!


©Thea

1 opmerking: