vrijdag 9 augustus 2019

Give Away


Tijdens het Zomerproject 2019 beschrijf ik wekelijks hier op mijn blog een extra workshop. 
De deelnemers kunnen de workshop overnemen en verwerken in hun project, 
lezers van mijn blog hebben een leuke workshop voor ooit...?
Maar let op! De workshop zal maximaal 24 uur op mijn blog te vinden zijn!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Grote plant in pot
(vrije opdracht)


Deze week is het een Give Away-opdracht die je zelf verder mag uitwerken.

Basis van de opdracht is een grote bloempot en een bijpassende plant erbij.


Elke deelnemer mag zelf bepalen wat voor plant zij kiest
en in wat voor pot deze gezet gaat worden.

Je kunt hierbij denken aan een mooie grote groene plant,
een hortensia, een roos of bijv. een geranium.
Andere planten zijn natuurlijk ook welkom.

Door deze verschillende variatie in planten krijgen we straks weer hele
verschillende projecten te zien.
Ik ben benieuwd waar jullie voor gaan kiezen....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voor de deelnemers die niet kunnen kiezen of niet de benodigde materialen
hiervoor in huis hebben heb ik de volgende workshop voor jullie klaar liggen.

Skimmia


Het workshoppakketje is verkrijgbaar tot 30 september a.s. 

in mijn projectwinkel 

1 opmerking: