zaterdag 7 oktober 2017

Nieuwe Naam

Het wordt nu wel even tijd om iets te schrijven over onze gezellige meidengroep. In mijn blogs de laatste maanden geef ik steeds een andere naam aan, en van lezers hoor ik dat het soms tot onduidelijkheid leid.

Jaren terug (najaar 2010) mocht ik lid worden van de OLMC, een groepje meiden die geregeld met elkaar online een workshop deden (via een chatgroep) en waarbij er via een chatgroep contact met elkaar was om de workshop met elkaar te kunnen maken. Tussendoor werd er ook wel over andere onderwerpen gekletst hoor.....

Ik vond het erg leuk dat ik mee mocht doen, wilde graag het "vak" leren, maar was zelf  nog niet zo lang bezig met miniaturen. Met het uitwisselen van technieken heb ik van de groep veel geleerd. Ook was het leuk om tijdens de jaarlijkse ontmoetingsdagen elkaar te  leren kennen.
Doordat we elkaar persoonlijk leerden kennen delen we nu ook meer met elkaar als alleen de hobby, en vind ik dat het inmiddels een hechte groep is.

Maar op de één of andere manier werd het clubje in de loop der jaren wel kleiner en gaf de beheerder van de groep afgelopen jaar aan dat ze het ook graag anders georganiseerd wilde hebben.
Omdat ze zelf ook een stapje terug wilde doen, was haar vraag om een nieuwe groep te starten, zodat haar rol ook niet automatische weer die van beheerder zou zijn.
Hierop hebben we besloten een nieuwe groep uit te schrijven, waarbij  de belangstellenden vanuit de OLMC konden aangeven of ze mee wilden gaan of niet. Dit werd de Gezellige Mini Groep. Een tijdelijke naam, tot we wat meer gesetteld waren met elkaar.

Na de zomer heeft de groep besloten om nu dan toch een nieuwe naam te kiezen voor de groep en na een stemming is het de naam Klein & Fijn geworden.

Nieuwe ontwikkelingen vanuit deze groep zullen dus voortaan onder de label Klein & Fijn gepubliceerd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten