dinsdag 24 oktober 2017

De Oktober Beurzen 2017

De afgelopen 2 weekenden waren de jaarlijkse oktoberbeurzen weer ingepland. Twee weekendbeurzen in Rijswijk en Den Bosch.

Ik vind het altijd erg leuk om hier aan mee te mogen doen, maar ook altijd wel spannend of er voldoende vraag is en of de nieuwe artikelen goed ontvangen worden. Natuurlijk moest er ook nog even iets aan de stand veranderd worden, dus de weken ervoor en tussen de 2 beurzen in ben ik weer lekker druk geweest.

Naast mijn gewone werk moet het thuisfront het dan wel eens even met iets minder doen, makkelijk eten, de was wordt gedaan als de voorraad in de kast op is, etc....., maar ik kijk weer terug op twee mooie weekenden en heb ook gelukkig weer wat geld kunnen verdienen om de komende periode de voorraad weer op orde te krijgen en ik verwacht ook dat de komende periode er weer nieuwe artikelen geintroduceerd kunnen gaan worden.

Nu natuurlijk nog wat foto's van de kraam:


In Rijswijk heb ik niet zoveel foto's kunnen maken, maar aan het eind van de eerste dag in Den Bosch kon ik even rondom mijn eigen kraam enkele foto's nemen.







 




Voor een mooie foto-impressie van de Big Event in Den Bosch verwijs ik naar de foto's op de facebook site van de beursorganisatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten