zaterdag 4 februari 2017

Landelijke Poppenhuis

Vandaag wil ik nog voor een laatste keer een blog schrijven over het Landelijke Poppenhuis.
Ik krijg veel (inter)nationale bezoekers op mijn blog om naar de vorderingen van het Landelijke Poppenhuis te kijken, maar helaas bloglezers. Ik ben na 3 delen er niet mee verder gegaan.

Ik heb het boekje doorgenomen en de meubeltjes bekeken en kwam tot de ontdekking dat ik dit ook zelf zou kunnen maken. In dat geval ben ik liever met mijn eerder gekozen projecten bezig om deze verder af te kunnen maken, dan dat ik met dit nieuwe project zou beginnen.

Ik zie geregeld foto's voorbij komen van mensen die er wel mee bezig zijn, en als ik hier een link van zie, of toe gestuurd krijg, dan zou ik ze hieronder kunnen vermelden, zodat de (inter)nationale lezer bij anderen even een kijkje kan nemen.


Links van websites en YouTube filmpjes die verwijzen naar het Landelijk Poppenhuis:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten