woensdag 15 februari 2017

DHN tijdschrift: Bed en Kamerscherm


Je t’aime Paris

 
 
 
In november vorig jaar werd ik benaderd door de redactie van DHN tijdschrift met de vraag of ik mee wilde werken aan een workshopbeschrijving in het tijdschrift.
Een leuke uitdaging met name ook omdat ik met de overname van de handwerkartikelen van Onderhuisje met een nog breder assortiment mijn producten en nieuwe workshops kan aanbieden.

Nu bleek dat ook juist daar de vraag van het tijdschrift lag, lekker knutselen met verschillende lapjes, kantjes en bandjes om iets romantische in de slaapkamer neer te kunnen zetten.


 

Ik kreeg de meubeltjes toegestuurd, en na wat naslagwerk ben ik maar eens aan de gang gegaan. Een leuk project om te doen, maar wat heb ik veel probeersels gemaakt voor ik tevreden was. Om het romantische tintje voor mezelf nog wat meer te benadrukken, koos ik ervoor om de achterzijde van het kamerscherm ook nog te voorzien van allemaal kleine posters van Parijs.

Dit laatste werd erg leuk ontvangen door de redactie van de DHN en hierop werd besloten om het hele project dan ook maar in de Franse stijl te plaatsen in het tijdschrift.
Zo ontstond het "Je t'aime Paris", welke in de DHN nr 148 beschreven staat.

 
Ik was afgelopen zaterdag wel heel verbaasd, maar ook wel heel blij dat het project zelfs op de voorpagina vermeld staat. Mijn eerste officiële publicatie.... en in de hoop dat er meerdere zullen komen. De abonnees van het tijdschrift hebben nr. 148 afgelopen weekend al in de bus gekregen, maar de verkoop in de winkels start vandaag, dus vandaar dat ook ik dit blog vandaag publiceer.

De verschillende workshoppakketjes van het beddengoed en het kamerscherm liggen inmiddels klaar om mee te nemen naar de beurs in Arnhem en zijn natuurlijk ook verkrijgbaar via de webwinkel.
Ik heb ervoor gekozen om verschillende kleurencombinaties aan te bieden, dus kom even een kijkje aan de stand of in de winkel kijken als je wilt weten welke combinaties er gemaakt zijn.
De plaatjes van Parijs voor op de achterzijde van het kamerscherm staan vermeld in de DHN en zullen met de kwaliteit van een laserjet-printer ook meegeleverd worden in het workshoppakketjes Kamerscherm.

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/minidoor/c-3840940/dhn-tijdschrift-opgemaakt-bed-en-kamerscherm/


© Thea

4 opmerkingen:

  1. Wauw, wat leuk, Thea! Gefeliciteerd met je eerste publicatie :)
    Het ziet er ook heel schattig en romantisch uit, dus die pakketjes zullen wel de deur uit (of van je stand af) vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, Thea! Ik had het zaterdag ook met plezier gelezen.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat mooi Thea. En wat een eer, in de DHN. Gefeliciteerd. Gaan we nog vervolg krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen