woensdag 5 oktober 2016

OLMC Workshopavond 5 okt 2016

Eerder dit jaar had ik mezelf opgegeven als ontwerper voor een workshoppakketje om op een van de online clubdagen met elkaar te kunnen maken.

Ik heb gekozen voor een pakketje met een nautisch tintje. Altijd leuk, en ik heb genoeg minispulletjes hiervoor in de webwinkel. Ik heb van een louvre-deur een blauw antiek luikje gemaakt, welke ik voorzien heb van 2 plankjes, waarop dan weer verschillende nautische accessoires op neergezet kunnen worden. Leuk om bij een voordeur, brocante tafereeltje of tuintje te plaatsen.

Het was wel even zoeken op t strand, voor de zeesterren betekende het een vliegreis vanaf de Stille Zuidzee, wachten op een zending van de olielampjes welke ik via internet heb ingekocht, daarnaast het benodigde houtwerk  voorzien van verf en patina, met dit als resultaat.


De workshop zal vanavond eerst binnen de OLMC gegeven gaan worden, maar ik verwacht ook wel dat het een succes gaat worden op één van de volgende beurzen (Den Bosch en Ulft). Zolang de voorraad strekt en inmiddels ook al druk bezig met een alternatieve variant in een Franse stijl!

1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er leuk uit, Thea! Het laat me weer denken aan de beach cabin die ik ook ooit eens wil maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen