vrijdag 28 oktober 2016

Featherstone Hall Hotel

Terwijl ik vandaag afreis naar de DHN Show in Ulft laat ik nog even een berichtje met mooie foto's voor de thuisblijvers achter....

************************
Tijdens de beurs afgelopen weekend in Den Bosch was Julie Jackson van Dee-Daw Designs uitgenodigd door de organisatie.
Naast een prachtige stand had ze ook het Featherstone Hall Hotel bij zich.
Eén van de redenen dat ik dus weinig van de beurs heb gezien, want elk moment dat ik even weg kon bij mijn eigen stand stond ik daar te kijken.

 
Niet zo heel vreemd om het boek over het hotel aan te schaffen, en hierbij heb ik een persoonlijke handtekening van Julie erin gekregen. Yes! Helemaal blij!

Hieronder nog een aantal foto's die ik op haar website over het hotel heb kunnen vinden, de details zijn vooral erg mooi om in het boek te mogen bewonderen.

 




..... en niets vermoedend zag ik aan het eind van de beurs Julie samen met een aanhangertje de hal uitkomen. Deze werd aangekoppeld achter een auto en vertrok hobbelend over het terrein richting veerboot.
Hoe het hotel vervoerd wordt, wordt namelijk ook beschreven in het boek en tijdens een van de gesprekjes die ik met haar had, vertelde ze hier ook over.
*************************

Nieuwsgierig naar meer werk van Julie?
Kijk dan ook eens op haar site:
http://www.dee-dawdesigns.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten