zondag 21 september 2014

Diverse miniaturen en de Beurs in Eindhoven

In de afgelopen periode heb ik niet veel geplaatst, maar des te harder was ik in mijn werkkamer bezig om de voorraad voor mijn webwinkel weer wat op peil te krijgen. Op facebook had ik hier al diverse foto's van geplaatst, maar bij deze hier ook nog even.


 
 
Vorige week was de beurs in Eindhoven. Weer een gezellige, niet al te grote beurs en het was gezellig om zo na de zomer weer iedereen tegen te komen. Vivian stond tegenover ons en al voor opening maakte ze een leuke foto van onze stand. Ik zit nog verdiept in het kastje van Krin om de afwasborstels op te hangen.....



Nu de voorbereidingen begonnen zijn voor de beurs in Rijswijk ben ik ook maar eens aan de was gegaan. Ik heb verschillende stofjes van allerlei mensen mogen ontvangen en ben deze nu aan het voorbereiden met wassen, strijken, op maat knippen om ze straks op de kraam in Rijswijk een plekje te geven als opruim en 2e handslapjes. Altijd een gewild stukje op de kraam om tegen gereduceerd tarief nog een leuk lapje te kunnen bemachtigen. Dit keer vooral veel diverse witte stofjes beschikbaar, dus kom er snel bij. OP=OP!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten