maandag 22 september 2014

Vakantie Zuid Limburg - Deel 9

Vandaag mijn laatste deel van de afgelopen vakantie in Zuid Limburg.

We stonden op de SVR camping Gene Zijde in Camerig. Lezers die wel eens daar in de buurt zijn geweest weten wat voor mooi dal er ligt tussen Slenaken en Vaals. De Geul loopt hier door heen en het is er heerlijk rustig.

Al eerder schreef ik dat in het begin van onze vakantie er veel regen was gevallen, daarom gingen we op zoek naar binnen activiteiten.
Een van de activiteiten was een glasblaas-demonstratie bij wonen bij Gerardo Cardinale in Vaals.
Wil je het blog over de glasblazer nog even teruglezen?

Na de demonstratie liepen we nog even door de winkel, maar het meeste glaswerk was 1:1 en als er eens iets klein stond dat was het weer te groot voor de 1:12 hobby.

Uiteindelijk heb ik toch iets gevonden. Een Beschermengeltje. In een klein wit doosje stond ze (of is een engel een hij?) me aan te kijken. Dit zou m worden.

Omdat de vakantie nog niet voorbij was had ik het netjes opgeruimd en nu ruim 2 maanden later kwam ik m van de week weer tegen. Nu heeft ze een vast plekje in de vitrine kast gekregen.

1 opmerking: