zaterdag 6 januari 2024

Advent 2023 - Puntenverdeling

 


Vandaag heb ik de verschillende projecten van de deelnemers voorbij laten komen.
Het project was dit jaar knus, leuk en niet moeilijk te maken. Het tempo was goed bij te houden en dit heeft er mede toe geleid dat maar liefst 18 deelnemers hun tafereeltje hebben ingestuurd voor een beoordeling door jullie als lezer van mijn blog en FB pagina.

De tafereeltjes lijken erg op elkaar. De nuance verschillen in het thema "White Christmas" zit vooral in het kleurgebruik. Een enkele deelnemer heeft geen stolp gebruikt, maar een ander kijkkastje. Ook deze variatie is leuk om te zien.

De wedstrijd begon rustig, maar in de loop van de dag werd het een nek aan nek race om de 2e en 3e prijs. Wie er gewonnen hebben laat ik morgen rond 12.00 uur weten.
Ook vermeld ik dan de makers van de tafereeltjes op de foto's. 

@Thea

 *****

Speciaal voor deze 10e Adventskalender heb ik voorafgaand aan de wedstrijd "medailles" uitgereikt aan alle deelnemers die vandaag hun tafereeltje hier en op mijn FB pagina hebben laten zien!


 *****

Foto 1 - Sandra de Neef
57 punten

*****

Foto 2 - Monique Luyten
48 punten

*****

Foto 3 - Anne Marie Faas
46 punten

*****

foto 4 - Tineke Zandvliet
65 punten

*****

Foto 5 - Sandra Nauta
66 punten

*****

Foto 6 - Grietje Lassche
72 punten

*****

Foto 7 - Dorry Vogels
81 punten

*****

Foto 8 - Lia Steijger
64 punten

*****

Foto 9 - Jolinda Koek
62 punten

*****

Foto 10 - Jackie Dens
44 punten

*****

Foto 11 - Monica v.d. Berg
53 punten

*****

Foto 12 - Kitty Guilik
96 punten

*****

Foto 13 - Marga Vriesema
89 punten

*****

Foto 14 - Marieke Boter
63 punten

*****

Foto 15 - Irna de Jager
54 punten

*****

Foto 16 - Mirjam Bardelmeijer
74 punten

*****

Foto 17 - Jeanet Miedema
43 punten

*****

Foto 18 - Tessa Gruppelaar
82 punten

*****

9 opmerkingen:

  1. Sandra de Neef:
    Wat gaaf zoveel inzendingen. Dat is echt eer van je werk hebben als maker van de adventkalender.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hermie Postma:
    Ze zijn allemaal prachtig! Moeilijk kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Xandra Dekker:
    Prachtige inzendingen en ook zoveel. Vond het moeilijk kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita Van de Louw:
    Wat veel inzendingen en allemaal zo leuk en mooi geworden. Ik stuur ja vandaag nog een mail met mijn punten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monique Luyten:
    Maar wat moeilijk kiezen! Ik weet zelfs niet of ik alle punten wel gegeven heb.
    In elk geval proficiat aan alle deelnemers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hetty V Strien:
    Zo mooi allemaal en leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Imke Vorselman-van Lienen:
    Wat leuk dat je zo veel inzendingen had!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tineke Hoogerwerf Flens:
    Super leuk, zoveel inzendingen! Was echt heel moeilijk kiezen,want allemaal heel Mooi gemaakt. Was ook een geweldig leuk project deze advent. Petje af hoe je het elke keer weer bedenkt Thea!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Viviane Bruyninckx:
    Ze zijn allemaal mooi en was moeilijk om te kiezen. Ga die van mij nog verder afmaken, is een heel leuk projectje.

    BeantwoordenVerwijderen