zaterdag 20 januari 2024

Nieuwe voorraad voor de webwinkel

Afgelopen week ben ik afgereisd naar Duitsland om een mooie uitbreiding aan te kunnen schaffen voor mijn webwinkel en beurstafel. Met een bezoek aan Angelique Miltkau is he nu tot een samenwerking gekomen t.a.v. het fineerwerk wat zij lasert en in elkaar puzzelt.

Een mooi programma, die mogelijk in de loop van de tijd bij mij ook verder zal uitbreiden. Deze week hebben we in elk geval onze samenwerking opgestart.


Ik heb de zakenreis samen met mijn zoon gedaan.
We werden wel overvallen door de sneeuw,
maar we hebben een paar hele gezellige dagen samen gehad.


We zaten in een vakantiehuis ongeveer 20 min. rijden bij Angelique vandaan.
Een aanrader als je ook eens bij haar langs wilt gaan!




Onderweg hebben we nog wat extra activiteiten ondernomen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten