zondag 3 november 2013

Bureau onderlegger met accessoires

Vorige week heb ik al mijn aankopen op de beurs in Apeldoorn op mijn blog gezet. Dat dacht ik tenminste.... Kom ik van de week nog mijn mooiste aankoop tegen.

Elke beurs ga ik wel even langs Reina Mab Miniatures uit Argentinië vanwege het mooie precisie werk wat ze levert. Dit keer me laten verleiden tot aankoop van deze onderlegger. In eerste instantie voor de Franse lerares, maar de onderlegger past helaas niet op haar secretaire.

Maar heel gemakkelijk is het van de week verplaatst naar het bureau van de directrice. Hier is het straks samen met de bakkelieten telefoon en mooie olielamp een mooi geheel.

 
Foto is alleen een beetje donker.....

3 opmerkingen:

  1. ja , dat was waar...ik had het nog niet gemist maar dit was je laatste aankoop van de zaterdag volgens mij!
    Het staat echt leuk !

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop een beetje achter met bijlezen, maar je hebt prachtige aankopen gedaan in Apeldoorn! En gelukkig kwam die mooie onderlegger nog tevoorschijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi setje is dit!

    Kan e voorstellen dat je er blij mee bent.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen