donderdag 8 maart 2012

Grieks Vensterbankhuisje

De afgelopen periode heb ik me bezig gehouden met een tafereel waar ik in 2006 al mee bezig ben geweest. Het Griekse terrasje was naar wens gemaakt, maar het was vooral ook erg groot (40 x 40 cm) en stond in de weg!
 
Des te meer een reden om er iets mee te willen, en ja, toen las ik op het Poppenhuisforum dat de groep met elkaar ging werken aan een vensterbankhuisje. Goede reden om eens goed de snijtol er in te zetten en een volledige metamorfose toe te gaan passen.
 
De 1e fase is nu klaar, op wat likjes verf na (de witte verf was namelijk op!) en ook zijn er inmiddels 2 opdrachten vervult:
  1. Voorzie het vensterbankhuisje van een stoel
  2. Maak een prullenbak

In gedachten ben ik al wat ontwerpjes aan het maken voor de inrichting van het geheel. Ik houd jullie op de hoogte als er weer iets gaat veranderen.
 
Nu dan nog wat foto's:


en met het nakomen van de opdracht van de KvdM nog een laatste foto voor vandaag.
 

De opdracht voor de KvdM was om met een doosje een meubel te maken.
Aardig gelukt toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten