maandag 14 november 2011

PPH-forum workshop: Gevulde Koffer

vanavond heb ik meegedaan met de workshop van Poppenhuisforum. Anita had een workshop bedacht om een koffertje (van leer) te maken en deze met een bepaald thema met spulletjes te vullen. Hierbij kun je denken aan Kerst of bijv. naaispulletje.
 
 
Omdat ik vorig jaar nog spulletjes over had van de workshop van Marretje (PHF) en van Sonja (OLMC) heb ik deze gepakt samen met bijpassende lintjes. Het bruine leer is van de restjes leer, welke ik afgelopen oktober op de beurs in Rijswijk heb gekocht. Het heeft een klein beetje kleur verschil, maar het kan volgens mij wel. Het papier aan de binnenzijde is van een scrapbookblok gehaald. Als afwerking van het koffertje heb ik een rose lintje gebruikt, welke ik dit voorjaar bij Hennie van Schie op de beurs in de Lier heb gekocht.
 
In de loop van de avond vind ik het koffertje zo leuk worden dat ik naast deze nog een groter wil maken voor in de kostschool. Ook hier moeten natuurlijk voor de verschillende dames koffers beschikbaar zijn om hun spulletjes in mee te nemen. Dus dit is alvast de eerste. Ik ga de koffer op dit moment dus nog niet vullen.
 
 
Als de tweede klaar is laat ik deze natuurlijk ook nog zien. Mogelijk maak ik er ook nog een beautycase bij, maar hier moet ik denk ik nog wel een patroontje voor zoeken. Of heeft iemand een leuk patroontje voor mij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten