woensdag 30 november 2011

Kerstspulletjes

Een heerlijk dagje vrij gehad. Ik had veel op mijn lijstje staan, maar ben vanmorgen nadat de kinderen richting school waren vertrokken gewoon lekker gaan knutselen. Voor mijn webwinkel wilde ik nog een aantal spullen toe gaan voegen voor de Kerst.
Helaas is de dag weer voorbij, maar ik kan wel melden dat ik toch weer leuke dingen heb gemaakt. Nu nog even in de winkel zetten en dan mijn bedje weer opzoeken.
 
Kom gerust van de week even kijken in de webwinkel.
  
De Kerstboompjes hebben nu de 1e fase doorlopen. Ze staan te drogen in de klei. De boompjes gaan het weekend in de groen verf, waarna ze ook nog een sneeuwbadje krijgen. Het zijn 2 soorten. De gewone bomen die buiten staan, maar ook heb ik er een aantal gemaakt waar een rode Kerstlap om de kluit heen komt, leuk voor binnen.
 
 
In een zakje kwam ik een glitterstreng tegen. Op een kaartje gezet, leuk voor decoratie op een kerstkraam. Net als de kerstballen trouwens. Het doosje ga ik nog maken.
 
  
 
Even tussendoor een gekke bui. Kwam een leuk scrapbook papiertje tegen. Hier deze moderne Kerstboom van gemaakt. Het workshoppakketje met beschrijving ligt klaar voor diegene die m ook  willen maken.
 
 
Natuurlijk ook nog een leeg mandje gevuld met lekkere spulletjes en kerstversiering.
 
 
En mocht je nu in het bezit van een naaiwinkeltje, dan zullen er zo rond de Kerst ook wat kerstlapjes in de winkel moeten liggen. Hier 3 setjes, met deze zijn nog op verzoek uit te breiden met andere lapjes. Kijk ook even naar de kleine Kerstlapjes in mijn webwinkel ....
 
 
Verder heb ik nog kerstkaarten, de kerstpostzegels van 2011 en de TNT agenda gescand. Deze moeten alleen nog verwekt worden.
 
Ook begonnen met een nieuwe workshopbeschrijving. Maar hier schrijf ik later nog over!
 
en als je dan alles bij elkaar op tafel zet, dan krijg je deze foto! Gezellig toch...
 
 
Het liefst ga ik morgen weer verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten