zaterdag 15 december 2018

Dag 15 - Houten treintje



Vandaag heb ik een workshopje genomen, welke ook al enkele jaren via Minidoor te koop is.
Ik heb het Treintje altijd blank gehouden, maar ik zou het nu zo leuk vinden om ook eens een aantal gekleurde treintjes voorbij te zien komen!
Ik ben benieuwd wat jullie er van maken!



******************************



Wat zou ik nu nog over houten treintjes kunnen vertellen op mijn blog. Eigenlijk niet zoveel. Er zijn verschillende treintjes beschikbaar, soms moet je net als die van ons het treintje als een soort bouwdoosje zien, maar vaak is de trein al kant en klaar, en wordt er zelfs spoor bij geleverd, zodat de kleine kinderhandjes de treintjes, kruipend over de grond, door het rails heen kunnen duwen.




******************************

Heb je vragen? Mail gerust!


Thea
_________________________________________

Mocht je interesse hebben in dit workshoppakketje 
of heb je de materialen niet op voorraad?

Je kunt het pakketje tot 1 jan. 2019 bestellen via 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten