woensdag 26 december 2018

Charles Dickens Festijn

Op zondag 16 december ben ik samen met mijn dochter naar het Charles Dickens Festijn geweest. We hadden eerder dit jaar al een uitnodiging ontvangen van Wim en Tineke (van Het Behouden Huis in Deventer) om eens langs te komen en dit leuke festijn een keer mee te beleven.

Die ochtend heeft mijn dochter de sneeuw getrotseerd om al vroeg in Deventer te kunnen zijn. In de  Ierse pub hebben we ons eerst even opgewarmd met een paar koppen koffie en appeltaart.
Eén ding was duidelijk.... Het zou een koude dag worden!

Tegen 11 uur zijn we naar de ingang van de rondgang gelopen en hebben een paar uurtjes genoten van de omgeving in Charles Dickens stijl. Veel winkeltjes bekeken en spulletjes gekocht, naar het straattheater gekeken en 'Christmas Carols' aangehoord.
De rondgang hebben we weer afgesloten in de Ierse pub, waar een bord snert geserveerde werd. Heerlijk!

Het was een uitstapje welke al jaren op mijn to-do-list stond, en het was het echt waard om in de kou en vroege ochtend naar Deventer af te reizen. Ik heb genoten.

Helaas zijn niet alle foto's even scherp geworden, het straattheater is door de snelheid soms moeilijk vast te leggen op camera, maar het geeft in elk geval wel een impressie weer. Wil je meer weten over het Charles Dickens Festijn, kijk dan even op de volgende site: https://dickensfestijn.nl 

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten