zaterdag 7 november 2015

Poppenhuisweekend 2015

Eindelijk is het dan zo ver. Ons jaarlijkse Poppenhuisweekend, inmiddels voor de 4e keer!
Samen met mijn zus Helma, vriendin Jolinda en haar zus Irna hebben we dit jaar en huisje geboekt bij de Groene Heuvels in Beuningen.

Net na de middag ben ik met een wagen volgepakt eerst richting Apeldoorn gereden om Helma daar op te pikken,zodat we gezellig met zijn tweeën de reis konden maken.

We waren net binnen op het park toen ook Jolinda en Irna aan kwamen rijden, dus we konden gelijk met z'n vieren het huisje gaan ontdekken.
Zoals we elk jaar doen, hoort bij het ontdekken van het huisje ook een verbouwing van de woonkamer om optimaal gebruik te kunnen maken van de lichtinval. Graag laat ik jullie even meekijken in ons weekendverblijf.

Buiten, helaas is het inmiddels al donker


verbouwde woonkamer


de eettafel hebben we in de serre gezet, lekker licht

de picknicktafel in de eethoek als extra werkruimte en opslag knutselkoffers


Het wandrek uit de berging is ook heel handig voor onze knutselspullen

en ja, voor de inwendige mens moet dit weekend ook gezorgd worden


...en dan nog een foto van mijn slaapkamertje....
... ben bang dat ik hier weinig zal verblijven dit weekend, want het is veel te gezellig!


Vanavond na het eten zijn we gelijk met knutselen begonnen, maar daar later meer over!

1 opmerking:

  1. Dit kan je zeker een verbouwing noemen Thea. Zou de verhuurder jullie wel een huisje verhuren wanneer ze dit van te voren weten? ;-)
    Heel veel plezier samen dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen