maandag 1 april 2013

KvdM maart 2013 - Standaard met badzoutflesjes

Afgelopen zaterdag heb ik mijn buisjes met gekleurd badzout teruggevonden. Aan het begin van de maand gaf ik al aan dat ik in de opdracht van de maand maart een leuk item had, wat eigenlijk al een tijd klaar stond om af te maken, maar waar had ik het opgeborgen.

De opdracht was trouwens:

Maak iets groens of in regenboogkleuren.

De afgelopen weken heb ik me rot lopen zoeken en afgelopen zaterdag bij het stoffen van mijn werkkamer kwam ik het opeens tegen. Gewoon op de plek waar het ooit gewoon uitgestald stond, maar nu voor de veiligheid in een klein bloembakje weggezet.

Dus gisteren had ik even tijd nodig om het af te maken, en vanwege het drogingsproces, waar de lijm van wit naar transparant kleurt, wilde ik nog geen foto plaatsen, omdat dan de regenboogkleuren weer niet goed te zien waren.

Maar nu is het dus af, krijgt dit mandje met gekleurd badzout straks een leuk plekje in de badkamer voor de meiden in de Kostschool!

Deze buisjes zijn overigens gemaakt van afgeknipte rietjes, mocht ik er nog een keer één maken, dan kies ik er voor om met halve capsules te werken, want dit is echt gemakkelijker werken, maar zal mogelijk ook een mooier resultaat kunnen geven!

1 opmerking:


  1. 6 reacties
    Dit venster sluiten Naar reactieformulier gaan

    1 – 6 van 6
    Nienke zei...
    Toch een mooi regenboogmandje. Misschien mag hij er nog wel bij.
    Groetjes, Nienke.

    1 april 2013 13:00



    Jolinda Koek zei...
    Leuk mandje hoor, lekker fleurig!

    1 april 2013 13:04



    Jolande zei...
    Erg leuk en kleurig geworden.
    En op een paar uur kijken we niet :-) ik heb hem bij de kvdm gezet.
    En nu gelijk door naar de volgende kvdm? :-)

    Groetjes van J

    1 april 2013 13:11



    Kitty de Leeuw zei...
    ja hij hoort er helemaal bij vind hem heel leuk

    1 april 2013 13:13



    Nella zei...

    Heel erg leuk geworden!

    2 april 2013 08:47



    Ineke zei...
    Ik kan mij voorstellen dat je het niet zo gauw kon vinden, het is ook zó klein! Maar wel ontzettend leuk!

    2 april 2013 16:38

    BeantwoordenVerwijderen