donderdag 11 april 2013

Perzisch Tapijt - deel 4

Alweer 3 maanden bezig! Schiet lekker op.

Afgelopen maand heerlijk verder gegaan met mijn 10e van de maand borduurwerkje, maar te enthousiast dus, want ik heb me niet aan het patroon gehouden.
De blauwe lijn moet volgens patroon maar 1 kruissteekje breed te zijn, zit ik weer niet op te letten en  vergis me in het telpatroon met de rode buitenlijn, welke wel 3 kruisje breed wordt. Dus alles voor niets gedaan. Twee rijen uithalen wordt er ook niet echt mooier op.
Dus vol goede moed bedacht dat ik dan maar alles over ga doen, want de buitenste rode balk vond ik ook al niet zo mooi geworden.
Met veel plezier opnieuw begonnen, maar nu ga ik op advies van Helma vanuit het midden werken in plaats van eerst de kader neer te zetten. 


2 opmerkingen:

  1. Je 2e start ziet er goed uit Thea, Het lijkt erop dat je het nog niet ergens inspant...wel doen hoor anders heb je echt een scheef kleed straks!

    Veel succes,

    Helma

    BeantwoordenVerwijderen

  2. 6 reacties
    Dit venster sluiten Naar reactieformulier gaan

    1 – 6 van 6


    Kleine Vingers zei...
    Meestal werk ik ook vanuit het midden, vind ik gemakkelijker. Succes met overnieuw beginnen.
    Miniatuur groeten

    11 april 2013 08:12



    thea zei...
    Vervelend is het als je moet uithalen, zeker als het zo klein is.Maar aldoende leert men.
    Het word wel mooi.
    Groetjes Thea

    11 april 2013 08:53



    Helma zei...
    Alle begin is moeilijk en je moet maar zo denken elke maand een paar steekjes en het komt echt af.

    Groetjes Helma

    11 april 2013 09:01



    Kitty de Leeuw zei...
    nou petje af hoor opnieuw beginnen maar alles moet je leren en wij leren iedere dag en lekker van elkaar

    11 april 2013 09:21



    Jolinda Koek zei...
    Ja, iedere dag een steekje, duurt lang, maar het komt wel af!

    11 april 2013 13:08



    Jolande zei...
    Dapper dat je opnieuw bent begonnen.

    Groetjes van J.

    11 april 2013 14:41

    BeantwoordenVerwijderen