donderdag 18 april 2013

Knutselavond bij Willem & Willy

Gisteravond stond onze maandelijkse knutselavond weer gepland. Ons, dan heb ik het over Jenny, Willem en Willy en natuurlijk mijn eigen persoontje.

We spreken altijd bij Willem en Willy thuis af, omdat dit voor hen gemakkelijker is ivm het vervoer. De koffie staat altijd al klaar en de tafel is bij binnenkomst altijd al heerlijk omgetoverd in een echt knutselparadijs.

Gisteravond gingen Willy en Jenny aan de slag met mijn laatste 2 workshoppakketjes van het Theeblad. Beiden hadden nog weinig ervaring met het werken met Podge Mod en servetten, dus dit was een leuke gelegenheid dit eens met elkaar uit te proberen. Willy heeft een mooie fotocollage gemaakt, die ik graag ook via mijn blog met jullie deel


Vorige maand had ik aan Willem gevraagd of hij mij wilde helpen met het opzetten van een nieuw workshoppakketje voor de webwinkel. Ik heb al langere tijd de wens om een sieradendoosje te maken, zodat ik het ook als pakketje in de winkel kan aanbieden.

Dus wij zijn samen hier mee aan de slag gegaan.
Drie kleine laadjes gezaagd, geschuurd en gelijmd. Je kent het waarschijnlijk wel. Hierna samen de ombouwmaten berekend en Willem was zo lief om alle stukjes op de machine voor me te zagen. Het doosje moet nu nog verder aangekleed worden met een likje beits en een stofje in de laadjes.

Deze foto laat zien hoe ver we gisteren gekomen zijn:


Met Willem afgesproken dat dit exemplaar, waar we samen toch heel gezellig aan gewerkt hebben een prominente plaats gaat krijgen in de Kostschool. Ik zit zelf te denken aan de slaapkamer van de directrice....

Jenny, Willem, Willy, bedankt weer voor de gezellig avond!

5 opmerkingen:

  1. Gezellig zo samen knutselen, en het resultaat mag er zeker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja knusteln in een group/clubje is erg gezellig.
    de workshop kit is prima
    groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was gezellig Thea en je kistje ziet er al goed uit'

    Handig zo om de foto,s te copiëren. heb ik ook gedaan naar mijn blog
    enz.
    groetjes willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij Willy zag ik al die leuke theeblaadjes en het sieradenkistje wordt ook vast mooi! Gezellig om zo samen te kunnen knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezelig uit en jullie zijn met leuke dingen bezig..ben benieuwd naar het vervolg.

    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen