donderdag 17 januari 2013

Workshop voorbereiding

Vandaag mijn vrije dag besteed met het voorbereiden van de workshopdag van 2 februari.
Het gaat om een open inschrijving en het is de bedoeling om per 2 maanden een aantal tuinartikelen met elkaar te maken, zodat aan het eind van het jaar een Tuinhoekje is ontstaan.

Ook voor mij is het een groei project. Ik vind het lastig om vooraf alles al klaar te hebben, al weet ik dat voor veel mensen dit mogelijk een beter beeld geeft hoe het uiteindelijk er uit gaat zien. Dus er wordt aan gewerkt, en zodra ik weer meer kan laten zien dan volgt er nieuws.


Ik heb met materialen van mijn abrikozen -, peren- en appelbomen takken gezaagd om vervolgens hier een vogelhuisje van te maken. In het vogelhuisje vervolgens een rij pinda's gemaakt en een voederautomaat.

Als tweede een hobby-kistje gevuld met hout. Dit alvast als voorbereiding op de vuurkorf, die ook in het jaarproject zit, maar dus later aan bod gaat komen.

En als laatste projectje een moskussen, bewerkt met kokoshaar en voorzien van een paarse bloemenpracht. Ik ga er voor zorgen dat er meerdere kleuren beschikbaar zijn, zodat je zelf kunt kiezen als je de workshop bij me komt doen.

Voor meer informatie moet je even onder het tabblad Workshops kijken.

3 opmerkingen:

  1. Dat is een leuke workshop, Thea, knap bedacht! Ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Thea, waarom zijn er altijd leuke dingen te zien, terwijl je besloten hebt eerst eens een hele lijst 'oudere' projecten af te maken

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kitty de Leeuw zei...
    een erg leuk idee succes

    17 januari 2013 09:14



    Jolande zei...
    Klinkt leuk. Ik hoop voor je dat er veel mensen mee zullen gaan doen.

    17 januari 2013 09:32



    Jolinda Koek zei...
    Ja, die is zeker heel leuk!

    17 januari 2013 11:22



    Ineke zei...
    Leuke workshop Thea, succes ermee!

    17 januari 2013 16:05



    Clari zei...
    Wat een leuk idee .
    Veel succes, dat er maar veel mee mogen doen.

    17 januari 2013 21:32



    Jody zei...
    Schattig en leuk bedacht Thea!

    groetjes
    Jody

    18 januari 2013 14:24

    BeantwoordenVerwijderen