maandag 28 januari 2013

Loeplamp

Bij de introductie van mijn 10e van de maand borduurwerkje hebben jullie me horen klagen over mijn loeplamp, die op mijn handen brandde.

Nu was het de bedoeling om op de hobbybeurs in Bleiswijk eens naar een nieuwe uit te kijken, tot Jolinda mij op de aanbieding van vorige week bij de Lidl wees. Er zou een staande loeplamp in de aanbieding komen.

Nou, en die heb ik dus gehaald. Super vergroting en fantastisch LED verlicht. Eén probleempje echter... Door de stand van de lamp in de doos was de scharnier wat lui, waardoor deze naar voren zakte als je de lamp naar voren boog. Lekker als je met je borduurwerkje in handen steeds je lamp omhoog moet duwen. In eerste instantie was ik bang dat het alleen met mijn lamp was, maar bij terugkomst bij de Lidl bleken de overige  lampen ook wat uit balans te zijn.

Dus ja, kan het niet goedschiks, dan ......
... pakken we de inbussleutel maar! Ik heb de schroef in het scharnier met een paar slagen aangedraaid. En ... nu werkt het dus perfect. Wat zal ik lekker met mijn Perzisch tapijt kunnen opschieten zeg!


1 opmerking:

  1. anita miniatuur zei...
    he,ben net bij de lidl geweest
    heb hem helemaal niet gezien
    jammer...

    28 januari 2013 19:25



    Kitty de Leeuw zei...
    mooi ding veel plezier ermee ik heb hem ook maar dan van andere firma

    28 januari 2013 20:33



    Jolinda Koek zei...
    Ja, die lidl is zo gek nog niet! Ik heb van t weekend de papiersnijder gekocht. Nog niet uitgeprobeerd, dat komt nog....

    29 januari 2013 07:26



    Thea zei...
    Die heb ik de vorige keer gekocht. Ook prima!

    29 januari 2013 08:02



    ineke zeegers zei...
    handig zo'n loep maar hier hebben ze hem nietgr. ineke z

    29 januari 2013 11:19



    Clari zei...
    Mooie lamp.
    En nu maar hopen dat deze voldoet.

    gr, CL.

    29 januari 2013 13:20

    Nienke zei...
    Gaaf. Die van mij was vast veel duurder.
    Groetjes, Nienke.

    29 januari 2013 13:33



    Ineke zei...
    Daar zul je vast heel veel plezier van hebben Thea!

    29 januari 2013 15:30



    Jody zei...
    Dat is een mooie lamp zeg, dus jij kunt weer lekker verder.

    grotjes
    Jody

    29 januari 2013 17:29



    Helma zei...
    Nou ik ben benieuwd wat de 10 e opleverd Thea...zal zeker beter gaan...borduren wordt vast nog heel leuk zo.

    groetjes helma

    29 januari 2013 23:51



    Minimax-ww zei...
    Super lamp, goed gereedschap is het halve werk.

    groetjes Willy

    1 februari 2013 12:00

    BeantwoordenVerwijderen