zondag 27 januari 2013

Grieks Vensterbankhuisje

Vorig jaar ben ik met het PPH forum mee gaan doen met het Vensterbankhuisje.
Door een storing op het forum viel de topic weg en de tijd ontbrak mij ook om hier toen mee verder te gaan. Ik ga nu niet meer aanhaken bij de opdrachten, maar maak het rustig in eigen tempo en met eigen ideeën verder af.

Van de week een paar dingetjes voor het huisje kunnen maken. Eén had ik er al laten zien, namelijk de zeepketting. Daarnaast heb ik ook een wijnfles gemaakt en een windhanger.

 
 
  
 


1 opmerking:

  1. Kitty de Leeuw zei...
    vind het een schattig vensterbankkastje de kleuren zijn top

    27 januari 2013 22:00



    petra zei...
    ohh wat schattig!!! zo typisch Grieks en die mooie kleuren.

    groetjes petra

    27 januari 2013 22:24



    Jolinda Koek zei...
    Dat is een leuk projekt! Die kleuren, zou zo heimwee naar Griekenland krijgen!
    Je vensterbankhuisje ziet er leuk uit.

    28 januari 2013 07:55



    Clari zei...
    Leuk die gong en een lekker flesje wijn.
    En die zeep hanger ,...ga je die ook nog ophangen aan die stok van de gong??
    Heel leuk allemaal.

    gr, CL.

    28 januari 2013 10:36

    Nienke zei...
    Leuke spulletjes heb je gemaakt. Het tafereeltje is mooi zo.
    Groetjes, Nienke.

    28 januari 2013 11:39



    Ineke zei...
    Een heerlijk zomers tafereeltje Thea, leuk!

    28 januari 2013 12:39



    Thea zei...
    Clari, de zeephanger, wil ik in het huisje (aan de achterzijde) hangen/leggen.

    Groetjes, Thea

    28 januari 2013 14:33



    Clari zei...
    Oooo,... Krijgen we de achter kant ook nog eens te zien.
    Leuk.

    gr, CL.

    29 januari 2013 12:55



    Lisette zei...
    Gezellige Griekse sfeertje!!

    29 januari 2013 14:20

    BeantwoordenVerwijderen