donderdag 1 maart 2012

Een "Oud"/nieuw project!

Op het poppenhuisforum kun je dit jaar mee doen aan verschillende projecten, maar omdat het best in een pittig tempo gaat zal ik niet aan alles mee kunnen doen.
 
Wat me wel erg leuk leek is het project vensterbankhuisje. Je maakt zelf een kijkkastje met een binnen en buitenplaats en deze ga je aan de hand van verschillende opdrachten naar eigen idee verder invullen.

 
Omdat mijn werkstuk Grieks tafereel toch wel erg groot en onhandig was geworden (en vooral ook een flink stofnest) wil ik een serie van deze kijkkastjes maken, met daarbij een overkoepelende kast, met plexiglas ervoor. Maar dit voor later.
Op 15 febr. stond de eerste opdracht al klaar, maar ik was nog lang niet begonnen. Gisteren kwam de tweede opdracht al en terwijl ik eigenlijk mijn Kostschool in de tegellijm wilde zetten toch besloten om eerst even de opdracht VBH op te gaan starten.
Dus gisteren met een slijptol in de hand het oude tafereeltje verkleind en in de loop van de avond weer opgebouwd.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten