maandag 23 mei 2011

Poppen, Beren en Poppenhuisbeurs De Lier - mei 2011

In het voorjaar had ik me bij organisatiebureau JOJO ingeschreven om voor de eerste keer op een beurs te staan. Best spannend en een hele voorbereiding.
Zaken als 'Zijn alle spulletjes op voorraad, wordt het leuk gepresenteerd, ben ik niet te duur en heb ik nog spulletjes in de kast staan wat ik niet meer gebruik, of waar ik anderen in mee kan laten delen.' spoken door je hoofd. Dagen, nachten (ahum) en weken van voorbereiding in miniatuur, maar ook in 1:1 om de borden te maken om spullen op tentoon te kunnen stellen.
 
En toen was het zover...
 
De beurs werd gehouden in de Sporthal van de Lier.
Zaterdag was ik al even polshoogte gaan nemen en mijn tafel van een kleed voorzien.
Zondag om 8 uur reed ik samen met mijn man richting de Lier.
Vol trots met alle spulletjes achterin geladen.
 
 
Achter op de tafel had ik twee rekken gemaakt waar ik zakjes aan op kon hangen. Op de houten plank had ik ook een fotolijst bevestigd, met daarin  mijn workshop pakketjes Tijdschriften, Kleurboeken en Postpapier. Midden op de tafel heb ik een draaiplateau gezet, met daarin 4 kleine tafereeltjes, waarin naast zelfgemaakte miniaturen (+ Euromini- meubeltjes) de overige workshoppakketjes in uitgestald stonden. De workshoppakketjes zijn natuurlijk ook via Minidoor te koop.
En let op! De mooie KvdM april van Helma (de Paraplubak van een ijzeren krulspeld) staat na overleg met haar sinds kort ook in mijn webwinkel te koop!
 
     
    
     
Ik heb een reuze gezellige dag gehad, alleen erg jammer dat het aantal bezoekers tegen viel. Maar daar en tegen weer heel veel nieuwe contacten opgedaan en ervaringen over het beursleven uitgewisseld, en dat allemaal onder toeziend oog van deze en nog heel veel andere poppen...    
 
 
Een erg leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.
En met iets minder spullen reed ik rond 17.00 uur weer richting huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten