woensdag 11 mei 2011

Fotolijst voor mijn Postpapier en Tijdschrijften

Aan het begin van mijn loopbaan als miniatuurhobbyist ben ik bezig geweest met het maken van verschillende hedendaagse postpapier pakketjes. Prentbriefkaarten en postpapier in verschillende thema's als Diddl, Beatrice Potter, Blond Amsterdam en Pip Studios. Ook Hollie Hobby kwam ik hierbij nog weer tegen.
 
Nadat ik zelf het pakketje had gemaakt, werd er een foto van gemaakt voor de webwinkel, maar dan verdwijnt het vaak weer in een bakje ... voor  als het past binnen de entourage van een bepaald huis ... Omdat het zo hedendaags is, weet ik dat dit voor mij betekent dat dus nog even op zich laat wachten, maar toch wil ik regelmatig kunnen zien wat ik gemaakt heb.
 
Vandaar dat ik afgelopen weekend deze hele voorraad heb opgepakt en dit in onderstaande smalle fotolijst hebt uitgestald. Het heeft een plekje gekregen op een smal muurtje naast de voordeur.
Ik neem de lijst ook mee naar de beurs in de Lier op 22 mei, zodat elke voorbijganger dit even kan bekijken.
Voor het geval je zelf een pakketje wilt ontvangen dan kan dat via mijn Minidoor - Workshops & Poppenhuisminiaturen.
 

 

 Maar of het nu goed te zien is... 

Vandaar 3 meer gedetailleerde foto's genomen.
 
          
 
 
 
Ik heb nog een paar vakjes leeg, dus ik ga gauw weer verder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten